8 תשובות
ממש ממש לא.
ממש לא.
ואי אני דופקת תראש מרוב טמטום.
לא.לכל אחד יש אופי
וואו מה אני אגיד לך
כן בטח עדיף לצאת עם בן אדם חתיך אבל שמתנהג אלייך ממש חרא
היגיון פשוט
ממש לא
חחחחחחחחחחחח