5 תשובות
ברור שזכותך! אבל תלוי מאוד איפה
כי אי אפשר להכנס למסעדה בשרית ולכעוס שאוכלים מולך
אבל אם חבר אוכל לידך כריך פסטרמה וזה מציק לך בעין, בהחלט אתה יכול לבקש ממנו לחכות עם זה או שאתה תחזור בעוד כמה דקות
זכותך
אנונימית
בעיקרון זכותך פשוט תתרחק או משהו
אבל אתה לאיכול להגיד לאנשים מה לאכול ומה לא
למה אתה חושב שהתעללו בהן?