התחברות
הרשמה
מחבבת משהו,אבל לא בטוחה שזה הדדי..מה אתם אומרים לקחת סיכון ולשאול?
אני יודעת שהרבה שאלו אבל עדיין
15 בנובמבר 2018, 18:19
ביישנות
תשובה אחת
לא לשאול אבל כן לקדם, להציע לצאת אוליי.
S
S K I
באותו הנושא:
אני אוהבת אותו אבל אני בטוחה שזה לא הדדי הוא לא עונה לי כמעט להודעות ומסנן אותי אבל מצד שני הוא מראה אכפתיות וקצת אהבה אני כבר מבולבלת מזה אפשר עזרה?
חלמתי שילד שאני מחבבת אומר לי שהוא אוהב אותי ואחר כך התנשקנו, מה זה אומר?
אני אוהבת מישהו, מאוד, אבל אני לא יודעת אם זה הדדי, הוא אומר שהכל טוב וזה.. ואני לא בטוחה, מה לעשות?
יש מישהו שאני מחבבת אותו ויש לו חברה אבל אני לא בטוחה שזה רציני..
למה אי אפשר בכל פעם שאתה מתאהב במישהו שזה בטוח יהיה הדדי
יש מישהו שמאוהב בי וזה לא הדדי איך אומרים לו את זה שלא יפגע?
אני אוהבת אותו.. ואמרתי לו שאני מחבבת אותו ואמר הדדי וזהו הפסקנו לדבר.. (בפירוט המשך)
עדיף לנתק קשר עם בן אדם שיש לך רגשות אליו אבל את בטוחה שזה לא הדדי ובכללי הוא עונה לי יבש או מסננן אותי וזה פוגע בי?
מה זה אומר אם הוא אמר לי: אני לא אנסה לנשק אותך עד שזה יהיה הדדי?
אני אוהבת מישהו מהכיתה שלי כבר ארבע שנים, אני כמעט בטוחה שזה הדדי. בדר"כ הוא יוזם את השיחות שלנו(המשך)
אני מחבבת מישהו אבל אני לא בטוחה בכלל שהוא גם מחבב אותי, להגיד לו?