13 תשובות
לא , אני איתך לגמרי.
גם אני
אל תדברי ככה על חברים בחיים שלך הבנת?
זאת סדרה אלוהית. אין טעם לחיים בלי פרינדס.
כולכם הזוים! ^
תמיד הסכמתי, אני הזוי
איך אתם חיים בכלל בלי
you're my lobster
we were on a break!
pivot! pivot! pivot!
onagi
joey dosen't share food!!!!!
שואל השאלה:
כי יש סדרות שיותר מעניינות אופס
^בסדר אבל זה תלוי בטעם של הבן אדם
אני למשל לא עף על דרמות או אקשן, קומדיה זה הסוג סדרות שאני הכי אוהב. בדרך כלל דרמות ואקשן זה הכי מעניין כביכול אבל אני לא אוהב את זה. אני חולה פרינדס כנראה כי אני אוהב קומדיות
כפרע שתזכי ב5 פרסי אמי לסדרה הקומדיה הכי טובה ב1997 ל2004 דברי איתנו
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא חייבת לאהוב את זה. נורא מתנצלת