3 תשובות
הודעה מרגשת ענית לעצמך
אנונימי
אוקי אני קצת יותר מידי קיטשית אבל הנה כמה אפשרויות:
את יכולה לכתוב על זה שאת מתגעגעת אליו, אוהבת אותו, תומכת בו וגאה בו על מה שעושה. אפשר לכתוב נגיד יש משהו אחד שרק שתיכם מכירים ומבינים כמו בדיחה פרטית, נגיד יש לכם איזה דובי שנתן לך ויש לו שם אז לכתוב "דובי גם מתגעגע", או משהו בסגנון. אני בטוחה שזה יגרום לו לחייך ולצפות לחזרה שלו הביתה אלייך.
את יכולה לכתוב על זה שאת מתגעגעת אליו, אוהבת אותו, תומכת בו וגאה בו על מה שעושה. אפשר לכתוב נגיד יש משהו אחד שרק שתיכם מכירים ומבינים כמו בדיחה פרטית, נגיד יש לכם איזה דובי שנתן לך ויש לו שם אז לכתוב "דובי גם מתגעגע", או משהו בסגנון. אני בטוחה שזה יגרום לו לחייך ולצפות לחזרה שלו הביתה אלייך.
אנונימית
בדיוק כמו שאני עושה לחבר שלי, הוא גם בצבא; תביעי את הגעגועים שלך אליו, עד כמה שהוא חסר לך, עד כמה שאת אוהבת אותו וחושבת עליו במשך כל היום. תאחלי לו שישמור על עצמו, ואת מחכה תמיד להודעה ממנו ופגישה שלכם.