3 תשובות
שואל השאלה:
אני כותבת גם בעברית ואם בעברית, לאחרונה בעיקר בעברית. אני עוקבת אחרי הרבה אנשים שכותבים ואני ממש מרגישה חוסר ביטחון ושהם ממש גאונים ומדהימים ושיש להם כישרון אמיתי ואני ממש חרא. אבל חברה שלי אומרת לי שאני כותבת מדהים, אבל מה אם זה מתוך רחמים?
אני כותבת גם בעברית ואם בעברית, לאחרונה בעיקר בעברית. אני עוקבת אחרי הרבה אנשים שכותבים ואני ממש מרגישה חוסר ביטחון ושהם ממש גאונים ומדהימים ושיש להם כישרון אמיתי ואני ממש חרא. אבל חברה שלי אומרת לי שאני כותבת מדהים, אבל מה אם זה מתוך רחמים?
אנונימית
תפרסמי קטעים אנונימיים (יש הרבה פלטפורמות באינטרנט) ותקבלי ביקורת בהבנה מאנשים שלא מכירים אותך ואין להם אינטרס לשקר, תקבלי דעות שונות ותדעי איפה להשתפר ואיפה לשמר.
אני חושבת שכדאי לך להקשיב לחברה שלך. חברה אמיתית לא תשקר לך
באותו הנושא: