4 תשובות
כן.
ראיתי את זה בתור בדיחה וזה השאיר אותי חסרת מילים. ולא בקטע טוב. כולי הייתי במצב של "דפאק".
ראיתי את זה בתור בדיחה וזה השאיר אותי חסרת מילים. ולא בקטע טוב. כולי הייתי במצב של "דפאק".
לא אהבתי כי לא ראיתי
לא
לא יודעת כי לא ראיתי אבל לפי התקציר זה לא משתווה לאנימה שהאבא מתאהב בבן שלו זה פשוט מאסטרפיס
באותו הנושא: