3 תשובות
כן משלמים מיסים בדרך כלל על דברים יקרים, או רובה אוויר-סכינים
נכון
ברוב המוצרים, אם את עוברת את ה-75 דולרים, אז יש על המשלוח מיסים, שמשתנים בין חבילה לחבילה, זה אומר שאת צריכה לשלם עוד מעבר לתשלום על המשלוח בגלל שלא קנית את זה מהחנויות או האתרים בארץ
אבל לא תמיד יש ולפעמים ההגבלה היא על מחיר יותר גבוה
כמו למשל על סמארטפונים
ברוב המוצרים, אם את עוברת את ה-75 דולרים, אז יש על המשלוח מיסים, שמשתנים בין חבילה לחבילה, זה אומר שאת צריכה לשלם עוד מעבר לתשלום על המשלוח בגלל שלא קנית את זה מהחנויות או האתרים בארץ
אבל לא תמיד יש ולפעמים ההגבלה היא על מחיר יותר גבוה
כמו למשל על סמארטפונים
שואל השאלה:
וזה משהו שאמור להיות כתוב לפני שאני מזמינה? בפרטי משלוח למשל?
כאילו כותבים לי את זה או שזה בהפתעה ואני לא יודעת מזה..
וזה משהו שאמור להיות כתוב לפני שאני מזמינה? בפרטי משלוח למשל?
כאילו כותבים לי את זה או שזה בהפתעה ואני לא יודעת מזה..
אנונימית
באותו הנושא: