4 תשובות
את בחרת לשבת בצד ולא לומר לו לפני כן, אז האשמה היא חלקית שלך /:
תתחילי לשכוח ממנו, מוזיקה ולפרוק לאחרים עוזרים לי באופן אישי. חוץ מזה, אתם רק בני 17, יש עוד הרבה אנשים בעולם.
אני פה אם את צריכה.
תתחילי לשכוח ממנו, מוזיקה ולפרוק לאחרים עוזרים לי באופן אישי. חוץ מזה, אתם רק בני 17, יש עוד הרבה אנשים בעולם.
אני פה אם את צריכה.
הכל טוב בסוף תמצאי גם
בגלל זה עדיף לא לחכות..אם יש לו חברה הדבר היחידי שאת יכולה לעשות זה להתרחק.. בסופו של דבר זה יעבוד את רק צריכה לשכוח ממנו או למצוא מישהו אחר, אם את נותנת לזה להשפיע עליך ותרחמי על עצמך כנראה שתכנסי לדיכאון, את צריכה לצאת כמה שיותר ולשכוח ממנו כמה שיותר מהר.. כמובן שזה לא קל ומותר לבכות לפעמים אבל לא לוותר לעצמך, זה יעבור בסופו של דבר.. תהיי עם אנשים שאת אוהבת
את בת 17 זה לא קשר שהיה הולך איתך לכל החיים, נכון לעכשיו את צריכה להתרכז רק בדברים החשובים. בסוף את תמצאי אחד(:
באותו הנושא: