7 תשובות
לא , אני כותבת את זה הרבה.
חח חשבתי שאני היחידה ששונאת
לול לא
לול לא
כן!!!!
נותן לי תחושה שהכותב הוא ילד מושפע בן 13 אבל זורם, כל אחד ומה שעושה לו טוב.
לא אני כותבת את זה הרבה...
באותו הנושא: