3 תשובות
אם תגידי משהו זה יצא מביך ומטריד.
עדיף שתשלחי לו הודעה באינסטגרם זה יהיה פחות מלבין פנים בשבילו.
וכן תחסמי פשוט או תסירי.
עדיף שתשלחי לו הודעה באינסטגרם זה יהיה פחות מלבין פנים בשבילו.
וכן תחסמי פשוט או תסירי.
תחסמי אותו, אל תגידי כי זה יהיה מביך לשניכם.
שואל השאלה:
אם אני חוסמת אותו הוא רואה שאני חוסמת אותו?
אם אני חוסמת אותו הוא רואה שאני חוסמת אותו?
אנונימית
באותו הנושא: