8 תשובות
יש פה גם אנשים נשואים ואנשים בני 50 פלוס
ואני בכלל לא צוחקת.
ואני בכלל לא צוחקת.
שואל השאלה:
באמת?? מרגיש שיש כאן רק בני 12
באמת?? מרגיש שיש כאן רק בני 12
אנונימית
כי הניסוח פה של השאלות ובכללי הרמה פה שואפת לרמה של גיל 8-12..
אבל כן, יש פה אנשים שיכולים ליהיות סבא/תא שלך
אבל כן, יש פה אנשים שיכולים ליהיות סבא/תא שלך
יש פה גם אנשים נשואים
אני בצבא
אני בצבא חח ותכלס יש יותר אנשים בגילאי 17-18 מאשר קטינים .. את פשוט לא רואה את זה (:
אני אחרי הצבא
לא חסר פה מבוגרים חח
לא חסר פה מבוגרים חח
אני בצבא
באותו הנושא: