10 תשובות
י"ב לא?
תקנו אותי אם אני טועה *-*
תקנו אותי אם אני טועה *-*
יא ויב
שואל השאלה:
חחח לא יודעת בגלל זה אני שואלת
חחח לא יודעת בגלל זה אני שואלת
אנונימית
יא ו-יב
לשלוש יחידות זה כבר בי' יא' יב'
ולארבע וחמש זה ביא' יב'
ולארבע וחמש זה ביא' יב'
י"ב.
י"א וי"ב, בשלוש יחידות יש גם ב-י' בגרות פנימית אם אני לא טועה.
לנו יש השנה ואני יא
יא, יב'
יא יב
באותו הנושא: