13 תשובות
כיף ממש, אחד הימים הכי טובים שהיו לי.
14
14
נחמד לא יותר מזה,16
13
מעולה
מעולה
היה סבבה כזה, 14
14.
הייתי בטוחה שמקור האושר טמון באלכוהול כל התקופה הבאה אח''כ.
0.0
הייתי בטוחה שמקור האושר טמון באלכוהול כל התקופה הבאה אח''כ.
0.0
14
היה מוזר ומביך ומזל שהייתי לבד
היה מוזר ומביך ומזל שהייתי לבד
אנונימית
וואו עוד מעט אני בן 17 ועוד לא השתכרתי 0.0
אני מופתע מהגילאים פה
אני מופתע מהגילאים פה
16 והיה לי כיף ואז הקאתי נורא
חחח זה היה מזעזע אבל הכרתי באותו ערב כמה מהחברים הכי טובים שלי היום
חחח זה היה מזעזע אבל הכרתי באותו ערב כמה מהחברים הכי טובים שלי היום
15 והאמת פעם ראשונה מזעזעת חח
אבל אחרי זה שלמדתי כמויות ואיך הגוף שלי מגיב
ממש כיף :) אבל כן לפעמים אוכלת גם רעות
אבל אחרי זה שלמדתי כמויות ואיך הגוף שלי מגיב
ממש כיף :) אבל כן לפעמים אוכלת גם רעות
נראה לי שהייתי בת 14.5
הקאתי אם אני לא טועה זה היה מזמן
הקאתי אם אני לא טועה זה היה מזמן
15
היה מוזר
היה מוזר
ניסיתי אלכוהול רק בגיל 18
וואדפק ילדות בנות 14 מה נדפק עם הנוער
וואדפק ילדות בנות 14 מה נדפק עם הנוער
אנונימית
לא גם אמא שלי ניסתה בגיל הזה בערך
זה לא משהו כזה סודי ואסור אתה יודע
הסיפור שלי לא כל כך נורא.
הלכנו לדוד שלי, והוא מכין חביות ענקיות של ארק בעצמו. אז הלכתי אליו דיברנו בלהבלה צחקנו והתחלנו לשתות. היה נחמד מאוד, ההורים שלי היו שם ככה שזה בסדר
בזכותו עד היום זה המשקה האלכוהולי המועדף עליי. וחוץ מזה, אני שותה רק פעם באיזה 4 חודשים כשיש איזשהו אירוע משמח
זה לא משהו כזה סודי ואסור אתה יודע
הסיפור שלי לא כל כך נורא.
הלכנו לדוד שלי, והוא מכין חביות ענקיות של ארק בעצמו. אז הלכתי אליו דיברנו בלהבלה צחקנו והתחלנו לשתות. היה נחמד מאוד, ההורים שלי היו שם ככה שזה בסדר
בזכותו עד היום זה המשקה האלכוהולי המועדף עליי. וחוץ מזה, אני שותה רק פעם באיזה 4 חודשים כשיש איזשהו אירוע משמח
באותו הנושא: