3 תשובות
תני לזה להירגע
את אמרת שהוא לא ראה אז זה לא היה בכוונה למה לבכות ולעשות דרמה סתם זה יעבור לך תנסי שקית תה אומרים שעוזר
אוי
שימי קרח עוד קצת ובסוף הנפיחות תרד קצת. זה בסדר לבכות, כואב לך. הוא לא אשם וגם את לא אשמה, זו היתה טעות אז אל תכעסי עליו כי הוא בטח גם ככה כבר מרגיש רע לגבי זה
באותו הנושא: