6 תשובות
אני ניסיתי פעם אחת עם אפטר אפקטס וזה היה כל כך פאקינג מסובך שחזרתי לוידאו סטאר. זה הרבה יותר קל.
שואל השאלה:
אבל וידאו סטאר זה בכסף
אבל וידאו סטאר זה בכסף
אנונימית
זה לא כזה יקר אם את קונה את הדברים שאת באמת צריכה
שואל השאלה:
אפילו את אפקט אפקטס לא הורדתי בכסף
יש וידאו סטאר בחינם?
אפילו את אפקט אפקטס לא הורדתי בכסף
יש וידאו סטאר בחינם?
אנונימית
האפליקציה עצמה בחינם אבל בתוכה את יכולה לקנות חבילות לפי מה שאת רוצה או צריכה וכל זה. אבל יש כמה אפקטים בחינם.
שואל השאלה:
אני יודעת אבל זה לא שווה את זה
אין לי את הכסף
אני יודעת אבל זה לא שווה את זה
אין לי את הכסף
אנונימית
באותו הנושא: