8 תשובות
תשנה לאנונימי יא פדחן
אנונימי
פשוט אל תעשה את זה יותר, ובקשר לריח תתקלח ושים בושם
תוסיף כרומוזומים ותהיה מפגר
פשוט תתרכז בזה שאתם בחיים לא תראה אותו יותר, מאמינה שעוד כמה ימים תשכח מזה.
ומסקנה: לא להכנס לשירותי נכים יותר.
ומסקנה: לא להכנס לשירותי נכים יותר.
אוי אוי אני מדמיינת את זה וזה מסריח.. ומגעיל יאכס
שואל השאלה:
שיט כול מי שראה מי אני שלא יספר שחכתי לעשות מאנונמי
שיט כול מי שראה מי אני שלא יספר שחכתי לעשות מאנונמי
אנונימי
אני ראיתי.. ואני אספר..
שואל השאלה:
איזה שוטר פקח
איזה שוטר פקח
אנונימי
באותו הנושא: