6 תשובות
כריסמס זה נוצרי (חג דתי)
נובי גוד זה לא חד דתי, זה חג של רוסים
xm1
למרות שלא רק רוסים חוגגים אותו אלא גם בהמדינות של ברית המועצות לשעבר ותכלס כל מי שרוצה
xm1
אה שכריסמס זה חג נוצרי שחוגג את לידת ישו ב24 בדצמבר ונובי גוד זה חג אזרחי שחוגג את כניסת השנה החדשה ב31 בדצמבר
נובי גוד זה השנה האזרחית החדשה ברוסית, שזה גם חג, לא רק אצל הרוסים, פשוט חגיגות של השנה הלועזית החדשה.
כריסמס זה חג נוצרי-דתי (הולדת ישו).
כריסמס חוגגים את יום הולדתו של ישו.
נובי גוד זה בעצם לחגוג את השנה החדשה, נובי = חדש , גוד = שנה.
כריסמס זה נוצרי הולדת יש ישו
ונוביי גוד זה בין לאומי לא קשור לדת זה רק מציינים את השנה החדשה