3 תשובות
אני גם סופרת קלוריטת
אני מנסה להרזות..
שואל השאלה:
אני בדיאטה ואני פשוט כל דבר שאני אוכלת אני שוקלת ומחשבת וסופרת קלוריות ובודקת. הפך לאובססיה שמצד אחד טובה כי אני במעקב אחרי התפריט ומה שנכנס לי לפה. מצד שני זה התעסקות סביב אוכל כל היום והופך את האוכל למספרים ולא להנאה
אנונימית