2 תשובות
למה?
היי. אל תתבאסי על עצמך.
היום הזה גם ככה שרוף, תתחילי ממחר ותני ברבאק.
אני מאמינה בך.
היום הזה גם ככה שרוף, תתחילי ממחר ותני ברבאק.
אני מאמינה בך.
אנונימית
באותו הנושא: