12 תשובות
אם למישהו יש בית זו זכותו המלאה לא להשכיר אותו לערבי.
כל אחד ואיך שהוא בוחר ופועל.
כל אחד ואיך שהוא בוחר ופועל.
זה באמת נוראי
מה זה שאני שונא בישראלים
גם אחרי ששמו את רובם במחנות השמדה ושרפו אותם רק בגלל הדת , הם עדיין ימשיכו עם הגזענות כלפי אחרים
מה זה שאני שונא בישראלים
גם אחרי ששמו את רובם במחנות השמדה ושרפו אותם רק בגלל הדת , הם עדיין ימשיכו עם הגזענות כלפי אחרים
מה אתה רציני אתה יודע בכלל מה קורה שם? הערבים הורסים את כל הפארק מציקים לילדים משחיתים דברים בטח שלא יתנו להם אותו דבר לבתים כל בית שמשכירים לערבים הם הורסים!! כן זה מדינת יהודים עיר יהודית למה שלא יגןרו במקומות שלהם? למה ליהודים לא מוכרים בתים בראמללה נגיד? מזה השטויות האלה וזה שערבים רוצחים אותנו זה בסדר יאללה כבר כל המצטדקים שפה כל הכבוד לעפולה על הצעד הזה!!
גזענות עלאק הערבים האלה רוצחים אתנו בטח שלא נאהב אותם
שואל השאלה:
והינה הגזענית הבאה הגיעה.. "כל הערבים רוצחים" זה כמו שאני אגיד שכל האשכנזים רוצחים וכל המזרחים מכוערים נו באמת.. איזו הכללה מטומטמת, זה לא משנה - אין לאף אחד זכות למנוע ממישהו לגור איפה שהוא רוצה.. גם מה שקורה בכפרים הערבים לדעתי לא תקין וגם שם יש זכות ליהודים לגור בדיוק כמו שיש זכות לערבים לגור בעפולה או בכל מקום שיבחרו, אנחנו לא איראן
והינה הגזענית הבאה הגיעה.. "כל הערבים רוצחים" זה כמו שאני אגיד שכל האשכנזים רוצחים וכל המזרחים מכוערים נו באמת.. איזו הכללה מטומטמת, זה לא משנה - אין לאף אחד זכות למנוע ממישהו לגור איפה שהוא רוצה.. גם מה שקורה בכפרים הערבים לדעתי לא תקין וגם שם יש זכות ליהודים לגור בדיוק כמו שיש זכות לערבים לגור בעפולה או בכל מקום שיבחרו, אנחנו לא איראן
אנונימי
איזה קטע יש זכות וזה בדיוק מה שעפולה עושים, אם אני נותנת למישהו להיכנס לי לחדר למשל והוא הורס לי אותו הוא לא יכנס יותר! הבנת? גם זה גזענות?
ואם זה ככ מפריע לך לך לשם תראה מה הולך שם ואז נראה איך תחזור ומה עם להיכנס בערבים על כל הבלאגנים שלהם בארץ? ובעולם? נראה איך תגיב שיבואו עליך חמולה
אם מישהו הןרס לך את החדר לא תתני שיכנס אליו יותר, אבל לא כל הערבים הורסים.
גזענים רצח גועל נפש
היי עקרונית הם לא אוסרים ספציפית על ערבים לא להיכנס.
פשוט הפכו את הפארק למקום שנועד רק לתושבי עפולה.
ועפולה זוהי עיר שגם ערבים גרים בה ומותר להם להיכנס לפארק כל עוד הם תושבי המקום:)
פשוט הפכו את הפארק למקום שנועד רק לתושבי עפולה.
ועפולה זוהי עיר שגם ערבים גרים בה ומותר להם להיכנס לפארק כל עוד הם תושבי המקום:)
על איזה פארק מדברים?
אגב אני לא יודע אם בדיוק זה המצב, אבל חוק הלאום שעבר השנה מתיר לרשויות מקומיות "לגרש" את כל מי שלא יהודי.
כשר אבל מסריח
אגב אני לא יודע אם בדיוק זה המצב, אבל חוק הלאום שעבר השנה מתיר לרשויות מקומיות "לגרש" את כל מי שלא יהודי.
כשר אבל מסריח
לגיטימי לגמרי הם עושים את זה מהגנה עצמית. עם הנאצים הם בחרו להתנהג ככה כלפי מיעוט שקט. כאן מדובר באנשים אלימים. זה בסדר גמור אין בזה שום בעיה.
באותו הנושא: