11 תשובות
כן
א. לא כי אין לי
ב. כן. מאוד.
אנונימית
נותן לו את הכל
זה אבא
N19
אין לי את הסכום הזה
אבל אם היה לי אז ברור, בכיף
הייתי נותנת גם בלי שיחזיר.
הוא טיפל בי וקנה לי הכל כל החיים שלי, זה בטוח כל זה עלה לו יותר מ10 אלף שקל.
אם יש לי אפשרות לעזור לו ולתת לו סכום כזה של כסף הייתי נותנת בלי בעיה ובלי שיחזיר לי, בכל זאת זה אבא שלי.
אני לא אתחשבן איתו על כסף
כן , אבל הוא לא פה .
אבל אם הוא כן היה פה אז בלי לחשוב פעמיים , גם בלי שיחזיר
.xo
אם היה לי אז לא הייתי נותנת לו
כי אנחנו בכלל לא בקשר..
אם היה לי אז ברור