11 תשובות
כן
א. לא כי אין לי
ב. כן. מאוד.
ב. כן. מאוד.
אנונימית
נותן לו את הכל
זה אבא
זה אבא
אין לי את הסכום הזה
אבל אם היה לי אז ברור, בכיף
אבל אם היה לי אז ברור, בכיף
הייתי נותנת גם בלי שיחזיר.
הוא טיפל בי וקנה לי הכל כל החיים שלי, זה בטוח כל זה עלה לו יותר מ10 אלף שקל.
אם יש לי אפשרות לעזור לו ולתת לו סכום כזה של כסף הייתי נותנת בלי בעיה ובלי שיחזיר לי, בכל זאת זה אבא שלי.
אני לא אתחשבן איתו על כסף
הוא טיפל בי וקנה לי הכל כל החיים שלי, זה בטוח כל זה עלה לו יותר מ10 אלף שקל.
אם יש לי אפשרות לעזור לו ולתת לו סכום כזה של כסף הייתי נותנת בלי בעיה ובלי שיחזיר לי, בכל זאת זה אבא שלי.
אני לא אתחשבן איתו על כסף
כן , אבל הוא לא פה .
אבל אם הוא כן היה פה אז בלי לחשוב פעמיים , גם בלי שיחזיר
אבל אם הוא כן היה פה אז בלי לחשוב פעמיים , גם בלי שיחזיר
ברור
אם היה לי אז לא הייתי נותנת לו
כי אנחנו בכלל לא בקשר..
כי אנחנו בכלל לא בקשר..
אם היה לי אז ברור
באותו הנושא: