5 תשובות
אני אוהבת את המושבה הגרמנית בחיפה
xm1
אבל מלא אנשים כנראב
xm1
המושבה הגרמנית סבבה כיאלו אני חוגגת נובי גוד לא ממש מעניין אותי כריסמס וזה
מושבה הגרמנית
~L~
חיפה במושבה הגרמנית ממש יפה, יש מה לעשות גם.
נצרת ויפו? לא הייתי בזמן החג