5 תשובות
אני אוהבת את המושבה הגרמנית בחיפה
אבל מלא אנשים כנראב
המושבה הגרמנית סבבה כיאלו אני חוגגת נובי גוד לא ממש מעניין אותי כריסמס וזה
מושבה הגרמנית
חיפה במושבה הגרמנית ממש יפה, יש מה לעשות גם.
נצרת ויפו? לא הייתי בזמן החג
נצרת ויפו? לא הייתי בזמן החג
באותו הנושא: