התחברות
הרשמה
אני ואחותי החלטנו לא לצאת היום ולשבת בבית להיות ביחד כי מלא זמן לא יצא לנו ועכשיו התחיל להיות קצת משעמם
רעיונות למה לעשות??
22 בדצמבר 2018, 00:41
שעמום
בבית
2 תשובות
לראות סרט
או דברים ביוטיוב
או סתם לצאת לסיבוב מסביב לבית
/
/SID/
אוכל
F
Fastman
באותו הנושא:
אחותי ממש מכוערת ואני מתביישת לצאת איתה מהבית אבל אמא כל הזמן מכריחה אוף, מה לעשות?
גיליתי שאחותי מחללת שבת
אני בן 15 ואני חם על אחותי שבת 13
רק אני חושבת שזה לא פייר שאין אוטובוסים בשבת ?? בעיקר שיש בית ספר אז שבת זה היום שמחכים לו בשביל לצאת ואי אפשר...
אני כל יום רוצה שאחותי תמות וזה לא קורה, בחיי שיום אחד אם אף אחד לא ירצח אותה אני יעשה את זה ואני לא מפחדת לשבת בכלא...
אם הייתם עושים אצל אחותכם שבת,והייתם רוצים לבוא לבית כנסת ואומרת לכן
זה בסדר בגיל 15 לצאת ולשבת על כמה בקבוקי בירה עם חברים?
אם אחות של אבא שלי נפטרת אז אבא שלי צריך לשבת שבעה?
עוד מישהו שרוצה ביום שבת לצאת לרחוב עם שלטי פתירה ולכתוב (המשך בפירוט)
לאין אני יכולה לצאת עם אחותי הגדולה ביום הולדת?
ביום שבת תהיה לאחותי יום הולדת