2 תשובות
פיזיקה ברור.
פיזיקה עדיף על כל שאר המקצועות המדעיים בגלל רמת הקושי וגם בגלל שהוא נחשב הרבה יותר מהם
Q_e
לרפואה כימיה אם תשאלי אותי, לכל דבר אחר חוץ ממדענות החומר, פיסיקה, אבל שאת בוחרת פיסיקה, את לומדת את פיסיקה ולא כימיה, והרמה קשה יותר.