2 תשובות
פיזיקה ברור.
פיזיקה עדיף על כל שאר המקצועות המדעיים בגלל רמת הקושי וגם בגלל שהוא נחשב הרבה יותר מהם
פיזיקה עדיף על כל שאר המקצועות המדעיים בגלל רמת הקושי וגם בגלל שהוא נחשב הרבה יותר מהם
לרפואה כימיה אם תשאלי אותי, לכל דבר אחר חוץ ממדענות החומר, פיסיקה, אבל שאת בוחרת פיסיקה, את לומדת את פיסיקה ולא כימיה, והרמה קשה יותר.
באותו הנושא: