13 תשובות
תשתזפי.
נע
יכולות להיות בדיחות אשכנז אבל זה בצחוק
לא, אין לך מה להרגיש שונה..גם אני בהירה
לא.
תשתזפי.
שואל השאלה:
סבבה להשתזף אבל לא ידעת שעכשיו חורף?
אנונימית
לגמרי לא.
שואל השאלה:
ובחורף הגוון הבהיר נהיה עוד יותר בהיר
אנונימית
יש מכונות שיזוף גם בחורף מאמי
אז יש לך עור בהיר מי ישמע איזה אסון
עכשיו רציני זה באמת שטויות האופי הרבה מאוד יותר חשוב מאיזה גוון עור יש לך וזה גם יפה בהיר
עור בהיר מידי זה באמת אסון^
שואל השאלה:
לדעתי לא
זה גורם לי להרגיש לא טוב עם עצמי ברמה מטורפת
ואני בת 14 ואני ניסיתי למצוא מכוני שיזוף ואפילו שיזוף בהתזה.
אנונימית
את סתם מגזימה