13 תשובות
לא ביי.
לחסום
אנונימית
מוזמן להכיר את התא בכלא
אפשר לקפוץ מהחלון?
את החסימה?
אנונימית
מה הבעיות שלכם? הוא שאל אם אפשר להכיר.. את יכולה להגיד לא בנימוס אם את לא מעוניינת אבל אין לי זכות להיות מגעילה
אפשר לא
שואל השאלה:
בת אדם כלשהי אם מישהו ששאני לא מכירה כותב לי היי ילדה יפה רוצה להכיר? איך את מצפה שאנע אגיד לעזאזל
אז הוא החמיא לך וקצת כושל בלפתח שיחה, זאת לא סיבה לקטול אותו. זה אמור להחמיא לך
לא, תודה.

לא כל דבר צריך לקטול.
כן, בתנאי שתתלווה אליי לתחנת המשטרה, שם אני אתלונן עלייך יא פדופיל...