2 תשובות
לא אוהב להודות בזה אבל גם אני רגיש מאוד .
יש נושאים מסוימיים שיכולים לגרום לי לבכות ואני שונא את זה..
אבל אנחנו צריכים להבין שזה בסדר לבכות...
אם את מרגישה שאת בוכה מכל דבר תנסי להבין עם עצמך אילו רגשות גורמים לך לבכות ולמה. ותנסי לעבוד עם עצמך על מינון העוצמה שאת מייחסת לאותו הרגש.
יש נושאים מסוימיים שיכולים לגרום לי לבכות ואני שונא את זה..
אבל אנחנו צריכים להבין שזה בסדר לבכות...
אם את מרגישה שאת בוכה מכל דבר תנסי להבין עם עצמך אילו רגשות גורמים לך לבכות ולמה. ותנסי לעבוד עם עצמך על מינון העוצמה שאת מייחסת לאותו הרגש.
תנסי לא לבכות ועל תשימי לב לילדים שושים לך רע כי הם סתם מנסים לגרום לך להרגיש רע
באותו הנושא: