3 תשובות
האקס שלי היה מאושפז וקיבל נכות, אבל לא שללו לו את הרישיון כשיצא.
כן לי יש נכות ומקבל קצבה מביטוח לאומי, ועדיין יש לי רשיון
יש לי 15%נכות
טין לי קצבה מביטוח לאומי
אבל לא פסלו לי את הרישיון
אנונימית