5 תשובות
לא
האמת שלדעתי לא מאוחר , תתנצלי ותשאלי אם אפשר להתחיל מהתחלה
שואל השאלה:
נראלך מה אני פדחנית סיננתי את הבן אדם אם הייתי במקומו הייתי שונאת אותי
נראלך מה אני פדחנית סיננתי את הבן אדם אם הייתי במקומו הייתי שונאת אותי
אנונימית
זה לא פדיחה. את יכולה לפחות להתנצל , בכל מקרה עשית משהו שהוא לא נכון ואולי תנסי לתקן , מקסימום לא יקרה , לא קרה כלום .
לא קרה לי ואולי תנסי לדבר איתו ?
באותו הנושא: