5 תשובות
לא
האמת שלדעתי לא מאוחר , תתנצלי ותשאלי אם אפשר להתחיל מהתחלה
שואל השאלה:
נראלך מה אני פדחנית סיננתי את הבן אדם אם הייתי במקומו הייתי שונאת אותי
אנונימית
זה לא פדיחה. את יכולה לפחות להתנצל , בכל מקרה עשית משהו שהוא לא נכון ואולי תנסי לתקן , מקסימום לא יקרה , לא קרה כלום .
לא קרה לי ואולי תנסי לדבר איתו ?
באותו הנושא: