15 תשובות
קולה
100% קולה
מים
כל כך ספרייט!
אבל לשאלתך אז קולה
קולה מה השאלה בכלל?
מים
קולה זירו ופפסי מקס
לא באמת אכפת לי רק שלא יהיה הרגיל
קולה
בארץ קולה
בחול פפסי כי הפפסי בארץ לא משהו אבל בחול הוא ממש טעים
שואל השאלה:
מה אף אחד?? איך אפשר בלי מוגז
אנונימית
אני איתך :) יחד ננהיג את העולם לשתות פפסי מקס וכולם יודו לנו בסוף
שואל השאלה:
תבורכי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתחילה להיות חובבת פפסי מקס יותר מקולה ואני מפחדת שישפטו אותי ):<
אנונימית
ספרייט אוכל את כולם בלי מלח אבל תאמת שפפסי מקס זה הרבה יותר טעים מקולה.
תנסו אותי ותופתעו, בלי לבוא עם דעות קדומות!