3 תשובות
אם מגיבים לי על סטורי אני תמיד עונה.
גם לפעמים אני שואלת שאלות או דברים כאלה ככה שיש מה לענות לי. משם יכולה להתפתח שיחה
השתמשת באותיות איתן לא נכון ..
יגרום .. לא אגרום ..
כשאתה מדבר על עצמך אתה רושם אגרום .. יעני אני אגרום ..
קיצר לא משנה, תלוי בחשק שלי פשוט ואם הוא סיקרן אותי או לא