7 תשובות
אני עושה בשפם מגיל 13
אנונימית
עם שעווה
אנונימית
שואל השאלה:
ממליצה לי להתחיל גם?
אנונימית
אם זה מפריע לך תתחילי.
אני עושה שפם מגיל 12 ...
עם שעווה
אם מפריע לך אז תורידי ברור, אין סיבה שתרגישי לא בנוח
עם שעווה, אני עושה רק גבות ושפם
שפם התחלתי לא מזמן כי גם אני בהירה יחסית
בסנטר ובפאות אני לא חושבת שכדאי לך
אני עושה עם שעווה שפם וגבות, אם את לא מרגישה בנוח אז תורידי
פאות בדרכ פחות שמים לב ומסתכלים אבל זה באמת תלוי מה נוח לך ומה לא