5 תשובות
כן, כי זה מבזבז לי הרבה זמן.
מצד שני יכול להיות שהייתי מתדרדרת למקומות יותר גרועים.
אז אני נטרלית.
מצד שני יכול להיות שהייתי מתדרדרת למקומות יותר גרועים.
אז אני נטרלית.
לדעתי אפשר להכיר פה אנשים מדהימים אותי זה קצת מפחיד/מטריד כל הקטע שזה באינטרנט וגם הקטע של להכיר במציאות זה די מביך אבל זו רק אני ולכן אני פחות בקטע של להכיר אנשים.
אם לאנשים אין בעיה אז באמת שאפשר להכיר פה אנשים מדהימים.
וגם ההפך תלוי באנשים שאתם מכירים.
אם לאנשים אין בעיה אז באמת שאפשר להכיר פה אנשים מדהימים.
וגם ההפך תלוי באנשים שאתם מכירים.
וואי חתיכת שאלה.
יש דברים שקרו לי שהם דיי משמועתיים שהייתי שמחה להימנע מהם וזה רק על ידיי זה שלא הייתי נכנסת לאתר אבל מצד שני קרו לי דברים שעשו לי טוב ממש, למרות שגם הרע הוא זה שבונה את האישיות של האדם.
קיצר, לא יודעת.
יש דברים שקרו לי שהם דיי משמועתיים שהייתי שמחה להימנע מהם וזה רק על ידיי זה שלא הייתי נכנסת לאתר אבל מצד שני קרו לי דברים שעשו לי טוב ממש, למרות שגם הרע הוא זה שבונה את האישיות של האדם.
קיצר, לא יודעת.
האתר הזה שינה את החיים שלי לגמרי, גם לטובה וגם לרעה.
הייתי מעדיף כן להכיר
הייתי מעדיף כן להכיר
אנונימי
אתר עם אנשים מדהימים בו
באותו הנושא: