8 תשובות
אתה. צודק.
כשזה יהפוך למוסכמה חברתית
נקווה שאף פעם
נקווה שאף פעם
בfxp יש מקומות שהם קוראים אחד לשני נכה כל הזמן אז נראה לי שזה כבר טרנדי שם.
שואל השאלה:
כן אבל כספ זה וואנאבי 4צ'אן
כן אבל כספ זה וואנאבי 4צ'אן
חחח אין קשר בין השניים וfxp זה אתר למטרת רווח ומכיל תוכן שונה לגמרי כי הוא advertiser friendly ויש שם הנהלה קשוחה
שואל השאלה:
המשתמשים שם חושבים שהם אנונס....
המשתמשים שם חושבים שהם אנונס....
לא ממש.
רובם מודעים לכך שהם יכולים להגזים עד מידה מסוימת כי אם הם עושים דברים ממש קיצוניים יכולים להזמין משטרה וכו'.
והמקום היחיד שהוא ככה זה דיבורים לאף אחד לא אכפת מזה
רובם מודעים לכך שהם יכולים להגזים עד מידה מסוימת כי אם הם עושים דברים ממש קיצוניים יכולים להזמין משטרה וכו'.
והמקום היחיד שהוא ככה זה דיבורים לאף אחד לא אכפת מזה
שואל השאלה:
הבנתי
הבנתי
באותו הנושא: