6 תשובות
שואל השאלה:
אבל בגיל 0 אני כנראה עדיין לא אאמץ אותם וגם הם לא מבינים מילה בגיל הזה
אנונימי
בגיל שהם יהיו יכולים להבין/להראות שאתה כזה מאז שהם קטנים בשביל שיראו שזה בסדר מגיל קטן ולא יראה להם מוזר.
מאז שהם קטנים נראלי כדי שלאט לאט יבינו מזה ולא תנחיתי עליהם בבום
מייעצת לך לחנך אותם לזה ולא להודיע להם ביום אחד
בדיוק מה שליטל אנגל כתבה. תחנך אותם לזה ושיהיו במודעות לזה, לא לומר להם בבום זה יהיה יותר קשה.
נגיד גיל 4-5 כזה ותעשה את זה בצורה ילדותית כזה
"אתם יודעים, שכשהייתי קטן לא נראיתי ככה" וכאילו אתה יודע דברים בסגנון