13 תשובות
למה שאני לא אענה לארוס שלי?
אנונימית
ברורר
למה לא?
כל עוד היא מתקשרת אלי ב-4 בבוקר כי היא פוחדת ללכת לעשות פיפי ואני עונה, למה שהן לא יענו ^^
כל עוד היא מתקשרת אלי ב-4 בבוקר כי היא פוחדת ללכת לעשות פיפי ואני עונה, למה שהן לא יענו ^^
כבר עניתי לו והתחרטתי על זה כי אני לא מסוגלת להפסיק לדבר איתו, ולא מסוגלת לשמוע יותר שהוא מדבר איתי על בנות אחרות :(
פאק כן..
הלוואי..
הלוואי..
ברור
אמאל'ה הזכרת לי שהוא פעם התקשר אלי
מה? מי? מה?
כן
אפילו שהוא אקס
אפילו שהוא אקס
כן
אהבתי שכתבת הוא ואז כל אחת כותבת על הראשון שעולה לה לראש
עוד דרך לגלות במי את מאוהבת
אהבתי שכתבת הוא ואז כל אחת כותבת על הראשון שעולה לה לראש
עוד דרך לגלות במי את מאוהבת
אנונימית
למה שלא יענו לי?
מי זה? אף אחד לא אמור להתקשר אלי