19 תשובות
מאדים.
כוכב חלל.
חחח סתם , כדור הארץ
חחח סתם , כדור הארץ
פלוטו כמה שיותר רחוק מאנשים
כוכב לכת*
ובכדור הארץ..
בכל שאר כוכבי הלכת אני אמות תוך כמה שניות/דקות בע.
ובכדור הארץ..
בכל שאר כוכבי הלכת אני אמות תוך כמה שניות/דקות בע.
אנונימי
ונוס וזה גם אפשרי
לפי מה שהבנתי
ממש לא^ בע.
אנונימי
הטמפרטורה הממוצעת בנגה זה כמעט 500 מעלות..
והאטמוספרה שם עשויה כמעט 100 אחוז מפחמן דו חמצני... והקרינה מזעזעת, אז לא אי אפשר לחיות שם.
אפשר לשרוד יותר זמן במאדים מאשר בונוס.
בע.
והאטמוספרה שם עשויה כמעט 100 אחוז מפחמן דו חמצני... והקרינה מזעזעת, אז לא אי אפשר לחיות שם.
אפשר לשרוד יותר זמן במאדים מאשר בונוס.
בע.
אנונימי
לא התכוונתי לוונוס סליחה
תן לי להיזכר ואני יגיד
מאדים? בעתיד יהיה אפשר לשרוד שם אבל כרגע הטמפרטורה הממוצעת שם זה מינוס 50 מעלות והאטמוספרה מאוד דלילה אז גם שם כרגע אי אפשר לחיות.
גם יש שם המון סופות בעיקר של חול והן מזעזעות בע.
גם יש שם המון סופות בעיקר של חול והן מזעזעות בע.
אנונימי
מאדים זה מארס?
כן
אנונימי
כן יכול להיות שהוא
אני האנונימי^
בקיצור מה שאני מנסה להגיד זה שכרגע אפשר לחיות על כדור הארץ באופן נורמלי, בכל כוכב לכת אחר אנחנו נמות.
בעתיד נגיע למאדים ונוכל להפוך אותה לכוכב לכת פעיל עם אטמוספרה נקייה, וצמחייה והכל אבל כרגע היא סלע גדול עם הרבה חול ומתכת בחלל.
בקיצור מה שאני מנסה להגיד זה שכרגע אפשר לחיות על כדור הארץ באופן נורמלי, בכל כוכב לכת אחר אנחנו נמות.
בעתיד נגיע למאדים ונוכל להפוך אותה לכוכב לכת פעיל עם אטמוספרה נקייה, וצמחייה והכל אבל כרגע היא סלע גדול עם הרבה חול ומתכת בחלל.
בעתיד יהיה אפשר זה מה שהיתכוונתי
זה נכון :)
ובוא נתעלם מזה שאני לא יודעת שמות של כוכבים בעברית
להתעלם ממה? ;)
באותו הנושא: