4 תשובות
אני מצטערת אבל זה לא נקרא ידיד , פעם הבאה תשמרי על עצמך . ובכלל איפה חברות שלך היו? , אתם כולה ילדים בני 12-13 תרגיעו
שואל השאלה:
חברות שלי היו מחוץ לאולם...ואני לא כל כך בטוחה אם הוא לא היה שיכור גם
אנונימית
אתם בני 13, מאיפה האלכוהול?
שואל השאלה:
זה היה מסיבה למבוגרים ולילדים ביחד ואני מעדיפה לא לספר איך הגעתי למצב שאני שיכורה
אנונימית