4 תשובות
אני מצטערת אבל זה לא נקרא ידיד , פעם הבאה תשמרי על עצמך . ובכלל איפה חברות שלך היו? , אתם כולה ילדים בני 12-13 תרגיעו
שואל השאלה:
חברות שלי היו מחוץ לאולם...ואני לא כל כך בטוחה אם הוא לא היה שיכור גם
חברות שלי היו מחוץ לאולם...ואני לא כל כך בטוחה אם הוא לא היה שיכור גם
אנונימית
אתם בני 13, מאיפה האלכוהול?
שואל השאלה:
זה היה מסיבה למבוגרים ולילדים ביחד ואני מעדיפה לא לספר איך הגעתי למצב שאני שיכורה
זה היה מסיבה למבוגרים ולילדים ביחד ואני מעדיפה לא לספר איך הגעתי למצב שאני שיכורה
אנונימית
באותו הנושא: