7 תשובות
נורא
עדיף לך לרדת או לעשות פוש אחרון
כן אלא אם כן תשתפרי ויהיה לך ממוצע יותר גבוה בסוף שנה
לא כזה גרוע
חחח אני הייתי מקבל 30 כל מבחן עד אחרי פסח של כיתה יא שאמרתי לעצמי דיי להיות מפגר, קח את עצמך ביידים.
ובום 100 כל מבחן זה לא כזה מסובך רק צריך לתרגל מתמטיקה הרבה
אל תרדי הקבצה !! הכי קל לרדת אהל קשה ממש לעלות, גם אני שנה שעברה (ט) היתי מקבלת 30 ב4 יחידות והשנה זה לגמרי השתנה ל80. את רק צריכה להשקיע ולבקש עזרה שאת לא מצליחה אל תרדי אם את שם יש סיבה
לא גרוע בכלל יש כאלה שהקבצה ג אם ציונים כאלה.
תרדי לב