תשובה אחת
תשמעי את כיתה י'
מילא בגרויות אבל מבחנים? את ממשיכה ללמוד אחר כך למבחן או לבגרות, אל תזלזלי בחומר הזה כי כל פרט חשוב
מילא בגרויות אבל מבחנים? את ממשיכה ללמוד אחר כך למבחן או לבגרות, אל תזלזלי בחומר הזה כי כל פרט חשוב
באותו הנושא: