3 תשובות
לפגוש את לאלי אספוסיטו לול
ללמוד למבחן ולא להיות על הפלאפון
לסיים קורס התפתחות אישית על שבירת הרגלים ולא לגעת בטלפון עד שאני מסים ^_^
היה מאוד קשוח הרגשתי צורך כל פעם לפתוח את האינסטגרם אבל היה שווה את זה