התחברות
הרשמה
מה היה הדבר האחרון שלא וויתרתם לעצמכם בו ?
שהתמדתם ועשיתם אותו מלא עד שהצלחתם
13 בינואר 2019, 09:24
3 תשובות
לפגוש את לאלי אספוסיטו לול
מ
מקס בלאק
ללמוד למבחן ולא להיות על הפלאפון
א
אור:-)
לסיים קורס התפתחות אישית על שבירת הרגלים ולא לגעת בטלפון עד שאני מסים ^_^
היה מאוד קשוח הרגשתי צורך כל פעם לפתוח את האינסטגרם אבל היה שווה את זה
ל
ליאב.