5 תשובות
נעע
רחוק מהסנטר
רחוק מהסנטר
שזה סובייקטיבי ואינדבדואלי
אישית אני התרגלתי לסביבה עירונית אבל לא...לא ת"א וממש לא לגור שם
קיבוץ זה נחמד והכל אבל גם לגור שם קיצוני למדי .
אישית אני התרגלתי לסביבה עירונית אבל לא...לא ת"א וממש לא לגור שם
קיבוץ זה נחמד והכל אבל גם לגור שם קיצוני למדי .
מסכימה, רק יש חיסרון אחד שהכל רחוק...
תלוי בסגנון החיים שאתה מעדיף
כל אחד ומה שהוא רגיל אליו או מעדיף אותו
באותו הנושא: