5 תשובות
נעע
רחוק מהסנטר
שזה סובייקטיבי ואינדבדואלי
אישית אני התרגלתי לסביבה עירונית אבל לא...לא ת"א וממש לא לגור שם
קיבוץ זה נחמד והכל אבל גם לגור שם קיצוני למדי .
מסכימה, רק יש חיסרון אחד שהכל רחוק...
תלוי בסגנון החיים שאתה מעדיף
כל אחד ומה שהוא רגיל אליו או מעדיף אותו