18 תשובות
כי אין לנו ביצים.
כי מפחדים מתגובה שלילית או שייהרס הקשר
אני עשיתי אתמול ואני גאה בעצמי מלאא זמן רציתי להגיד לו את זה
אנשים מפחדים מדחייה (יש מקרים שהם יוצאים מין הכלל אבל בגדול זה פחד מדחייה)
ולא כולם לא עושים כלום עם זה כמובן
עריכה : אגב כשלי היה עשיתי.
אבל שוב אני אדגיש זה דבר שהוא גם תלוי מצב
ולא כולם לא עושים כלום עם זה כמובן
עריכה : אגב כשלי היה עשיתי.
אבל שוב אני אדגיש זה דבר שהוא גם תלוי מצב
אנונימית
אסור לפחד
מקסימום יגידו לא
מקסימום יגידו לא
פוחדים מדחייה.
פוחדים מדחייה
מפחדים מתגובה שלילית, דחייה, מבוכה.
אישית אני פוחד שנפסיק לדבר
אני מניח שזה תקף לעוד אנשים...
אני מניח שזה תקף לעוד אנשים...
מפחדים שיצחקו עלינו או מסירוב
מפחדים להתעמת עם הגורל
שואל השאלה:
איך מציעים לה לצאת מבלי להרוס את הקשר?
איך מציעים לה לצאת מבלי להרוס את הקשר?
אנונימי
אתם ידידים טובים אם אני הבנתי?
ואתה רוצה שזה יהיה מעבר?
ואתה רוצה שזה יהיה מעבר?
שואל השאלה:
יאס
יאס
אנונימי
קוראים לך איתמר במקרה?
אנונימית
פתחו עליך סטוק ממש חח
ולשואל זו התשובה שלי:
אתה צריך להתמיד במה שאתה מרגיש וחווה איתה,אולי אפילו לברר את הכוונות שלה ולהשקיט בתור התחלה את הכוונות הסמויות שלך לפני שתיכנס למצב של פרינזדון.
מיותר לציין שאני נכנסתי למצב הזה,למרות שניסיתי להתוודות,שיהיה בהצלחה.
ולשואל זו התשובה שלי:
אתה צריך להתמיד במה שאתה מרגיש וחווה איתה,אולי אפילו לברר את הכוונות שלה ולהשקיט בתור התחלה את הכוונות הסמויות שלך לפני שתיכנס למצב של פרינזדון.
מיותר לציין שאני נכנסתי למצב הזה,למרות שניסיתי להתוודות,שיהיה בהצלחה.
שואל השאלה:
אני לא רוצה לשאול חברים שלה שישאלו אותה עלי.. זה מפדח טיפה..
תודה לך!
ולא קוראים לי איתמר חחח
אני לא רוצה לשאול חברים שלה שישאלו אותה עלי.. זה מפדח טיפה..
תודה לך!
ולא קוראים לי איתמר חחח
אנונימי
בכיף ;)
באותו הנושא: