22 תשובות
נמאס כבר לשמוע עליה
כן, אני חושבת.
בעוד שיש מלא ילדים שעוברים חרם ולא משמיעים את קולם.
בעוד שיש מלא ילדים שעוברים חרם ולא משמיעים את קולם.
מי זה
אני חושבת שמה שקורה לה מגיע לה
לקבל פחות מידי תשומת לב בחרם זה בסדר אבל לקבל יותר מידי תשומת לב אחרי חרם קשה זה כבר לא בסדר? מה נסגר איתכם
לקבל פחות מידי תשומת לב בחרם זה בסדר אבל לקבל יותר מידי תשומת לב אחרי חרם קשה זה כבר לא בסדר? מה נסגר איתכם
לדעתי הגזימו
בסופו של דבר יש אלפי ילדים כאלה וצריך להגיע אל כולם דרך חינוך ושיעורים נגד ביריונות ולא לעזור רק לאחת ולהפוך אותה לכוכבת
זה רק בגלל שאנשים מרגישים רע, זה כמו אלו שתורמים לרעבים בסודן ועושים קמפיים תקשורתי ענקיים, אבל לא מסתכלים אפילו על הזקנה הבודדה שקופאת מקור בדיקה ממול
בסופו של דבר יש אלפי ילדים כאלה וצריך להגיע אל כולם דרך חינוך ושיעורים נגד ביריונות ולא לעזור רק לאחת ולהפוך אותה לכוכבת
זה רק בגלל שאנשים מרגישים רע, זה כמו אלו שתורמים לרעבים בסודן ועושים קמפיים תקשורתי ענקיים, אבל לא מסתכלים אפילו על הזקנה הבודדה שקופאת מקור בדיקה ממול
שואל השאלה:
יש עוד המון ילדים שעוברים חרם אבל לא מקבלים תשומת לב כזאת
לא שומעים את הצעקה שלהם
יש עוד המון ילדים שעוברים חרם אבל לא מקבלים תשומת לב כזאת
לא שומעים את הצעקה שלהם
אנונימית
בדיוק, לא שןמעים כי לא רוצים לשמוע. הם אומרים עזרנו לאופק אז עזרנו לכולם.
ככה זה אנשים
ככה זה אנשים
זאת הילדה הזו שעשו עליה חרם ועכשיו כביכול הוציאו אותה ממנו ?
לדעתי עם עושים חרם על בן אדם מסוים אולי יש סיבה טובה לכך.
לדעתי עם עושים חרם על בן אדם מסוים אולי יש סיבה טובה לכך.
מה זה המשפט הזה?^
אף אחד לא דורש חרם אתה יודע
אף אחד לא דורש חרם אתה יודע
אנונימית
אתם מפספסים את הנקודה
המטרה פה היא לא לעזור רק לה אלא בעיקר להעלות את המודעות
ילדים שעוברים חרם מסתכלים עליה ומתעודדים, ילדים שמחרימים מסתכלים עליה ולומדים
תפסיקו להיות כאלה צרי עין כל החיים שלה היא סבלה בטירוף ועכשיו לראשונה בחייה היא בתקופה טובה ואתם פותחים עין? תזכרו שהיא בסך הכל ילדה.
ולמי שכתב שיש סיבה טובה לכך שעושים על אנשים חרם- על הפנים, פשוט על הפנים.
המטרה פה היא לא לעזור רק לה אלא בעיקר להעלות את המודעות
ילדים שעוברים חרם מסתכלים עליה ומתעודדים, ילדים שמחרימים מסתכלים עליה ולומדים
תפסיקו להיות כאלה צרי עין כל החיים שלה היא סבלה בטירוף ועכשיו לראשונה בחייה היא בתקופה טובה ואתם פותחים עין? תזכרו שהיא בסך הכל ילדה.
ולמי שכתב שיש סיבה טובה לכך שעושים על אנשים חרם- על הפנים, פשוט על הפנים.
איך אפשר לדעת ? אולי עשו עליה חרם כי היא שרפה חתול או משהו?
או בגלל שהיא עשתה משהו ממש ממש דוחה לחבורה של אנשים ובגלל זה אף אחד לא רצה להיות לידה?
אני רק אומר שאם החברה זורקת מישהו לפינה, אולי זה לא כולם אשמים ואדם אחד עומד צדיק.
זה הכל.
או בגלל שהיא עשתה משהו ממש ממש דוחה לחבורה של אנשים ובגלל זה אף אחד לא רצה להיות לידה?
אני רק אומר שאם החברה זורקת מישהו לפינה, אולי זה לא כולם אשמים ואדם אחד עומד צדיק.
זה הכל.
אתה ממש ממש טועה
עושים חרם על ילדים חלשים, לרוב מבלי סיבה. ואם יש סיבה היא כל כך לא מוצדקת.
חרם זה דבר נוראי כל כך וקשה לי לקרוא את הדעה שלך, באמת אני אומרת לך
עושים חרם על ילדים חלשים, לרוב מבלי סיבה. ואם יש סיבה היא כל כך לא מוצדקת.
חרם זה דבר נוראי כל כך וקשה לי לקרוא את הדעה שלך, באמת אני אומרת לך
לא נראה לי שהילדה הזאת שעוד לא חוותה כלום בחיים הלכה ושרפה חתול ובגלל זה עושים עליה חרם.
אנונימית
שוב, היה אצלנו מישהו בכיתה שהיה שורף חתולים בלג בעומר, גורים של חתולים.
אף אחד מאיתנו אחרי ששלח לנו את הסרטון של זה בקבוצה לא דיבר איתו, אז אנחנו האנשים הרעים בסיפור?
הציבור לא יודע מה קורה מתחת לפני השטח, ויש תפוחים רקובים שנדחקים לפינה ונפלטים מעיני החברה.
אין מה לעשות, יש גם מקרים אחרים כן?
אבל כי אני לא מכיר ת'סיפור מי אני שאשפוט ואגיד לה שהיא מלאך ומסכנה.
אף אחד מאיתנו אחרי ששלח לנו את הסרטון של זה בקבוצה לא דיבר איתו, אז אנחנו האנשים הרעים בסיפור?
הציבור לא יודע מה קורה מתחת לפני השטח, ויש תפוחים רקובים שנדחקים לפינה ונפלטים מעיני החברה.
אין מה לעשות, יש גם מקרים אחרים כן?
אבל כי אני לא מכיר ת'סיפור מי אני שאשפוט ואגיד לה שהיא מלאך ומסכנה.
שואל השאלה:
מקבלת קמפיינים ונפגשת עם מפורסמים . סבבה כיף פה אבל זה נשכח אחר כך. עוד שנה שנתיים היא תעלה עוד סרטון של חרם ואז מה? אי אפשר לשכוח חרם גם אם עושים אותך מאושרת דרך כסף ורכוש
מקבלת קמפיינים ונפגשת עם מפורסמים . סבבה כיף פה אבל זה נשכח אחר כך. עוד שנה שנתיים היא תעלה עוד סרטון של חרם ואז מה? אי אפשר לשכוח חרם גם אם עושים אותך מאושרת דרך כסף ורכוש
אנונימית
אז לבוא ולשפוט זה יותר טוב?
אתה לא מכיר את הסיפור אל תגיב
אתה לא מכיר את הסיפור אל תגיב
מי שפט.
אמרתי את דעתי, לא טוב לכם בעיה שלכם, זה אתר כזה שמותר לשתף בו דעות, אני חושב שעושים יותר מידי סיפור מהנושא ויותר מידי תשומת לב מזיקה בדיוק כמו מעט מידי תשומת לב.
ובלי לדעת למה עשו עליה חרם לא אשפוט אותה עם היא בן אדם טוב או לא, אני פשוט חושב שזה די טיפשי לעשות את כל זה לבן אדם כשיש עוד 1000 שאולי בגלל דברים אחרים נדחקו לפינה.
אמרתי את דעתי, לא טוב לכם בעיה שלכם, זה אתר כזה שמותר לשתף בו דעות, אני חושב שעושים יותר מידי סיפור מהנושא ויותר מידי תשומת לב מזיקה בדיוק כמו מעט מידי תשומת לב.
ובלי לדעת למה עשו עליה חרם לא אשפוט אותה עם היא בן אדם טוב או לא, אני פשוט חושב שזה די טיפשי לעשות את כל זה לבן אדם כשיש עוד 1000 שאולי בגלל דברים אחרים נדחקו לפינה.
calliope
לדעתי זה יותר מכניס אותם לדיכאון, כי הם אומרים.. מה גם עושים עלי חרם למה אני לא מקבל פרסום? למה היא כן ואני לא? הסבל שלי לא שווה כמו שלה?
בקיצור זה עניין של הסתכלות
זה מקסים מה שעשו בשבילה אבל מפה ועד לתת לה קמפיין למשקפיים... זה כבר מוגזם.
ולא נראה לי שילדה בת 5 יכולה לעשות משהו כלכך נורא שמגיע לה חרם.
היא הייתה סך הכל בת 5 והחרימו אותה כי היא הייתה קטנה יותר מכולם. זה הכל. לא שרפה חתולים ולא הגיע לה חרם כמו שלא מגיע לאף אדם בעולם יחס כזה.
לדעתי זה יותר מכניס אותם לדיכאון, כי הם אומרים.. מה גם עושים עלי חרם למה אני לא מקבל פרסום? למה היא כן ואני לא? הסבל שלי לא שווה כמו שלה?
בקיצור זה עניין של הסתכלות
זה מקסים מה שעשו בשבילה אבל מפה ועד לתת לה קמפיין למשקפיים... זה כבר מוגזם.
ולא נראה לי שילדה בת 5 יכולה לעשות משהו כלכך נורא שמגיע לה חרם.
היא הייתה סך הכל בת 5 והחרימו אותה כי היא הייתה קטנה יותר מכולם. זה הכל. לא שרפה חתולים ולא הגיע לה חרם כמו שלא מגיע לאף אדם בעולם יחס כזה.
מסכימה עם זה שיש עוד המון ילדים שצריכים עזרה, אבל באותה מידה יש מלא משפחות עניות, ניצולי שואה, נזקקים, כלבים חסרי בית, ילדים יתומים.. אז מה- נפסיק לעזור?
הרי אף פעם אי אפשר לעזור לכולם
אני חושבת שכל זה תורם הרבה יותר מאשר פוגע.
הרי אף פעם אי אפשר לעזור לכולם
אני חושבת שכל זה תורם הרבה יותר מאשר פוגע.
מסכימה איתך שהם שינו לה את החיים, וזה מה שחשוב. בסופו של דבר הכל מתחיל מאדם אחד
בדיוק!
יותר מידי תשומת לב מה קרה איזה מעצבנת