התחברות
הרשמה
זה הגיוני שמילדה חברותית הפכתי לילדה סגורה ולא אוהבת הרבה שאנשים מתקרבים אליי..? אם כן מה יכולות להיות הסיבות
17 בינואר 2019, 18:06
ביטחון עצמי
ביישנות
2 תשובות
כן
אולי עברת תקופות פחות טובות ונסגרת בעקבותן?
L
L u L i
הגיוני, יכול להיות חרדה/דיכאון/סתם נמאס לך מאנשים...זה קורה
A
Agatsuma Soubi
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שהילדים בבית ספר שלי לא חברותיים?!
הגיוני שמילדה ביישנית כזאת הפכתי לחברותית ברמה מוגזמת תוך שנה?
הגיוני ילדה בת 14 וילד בן 17?
אחותי ילדהה הפכתי לדודד!!!
זה נראה לכם הגיוני שילד בן 17 יחפש משהו בילדה בת 13?
זה הגיוני שילדה תדקור ילדה בגלל שהיא דיברה עם הקראש שלה???
הגיוני שילדה בת 5 היית בהריון והולידה ילד? ראיתי את זה בסרטון אבל איך זה הגיוני
איך להפסיק להיות ילדה לא חברותית, חסרת בטחון וממורמרת?
אני בודדה וההורים לא מתייחסים אליי ברצינות מאשימים אותי בהכל ואלכוהוליסטים, הגיוני שאני הפכתי להיות אדם דיכאוני ועצבני?
הגיוני שאני יפה מאוד, חכם, מצחיק וחברותי אבל אין לי חברים?
איך לדעת אם אני הפכתי להיות ילדה רעה?