5 תשובות
מגמת אומנות זה ציור ניראלי לומדים על אומנים ולצייר
אבל אומנות זה מתחלק לכמה תחומים
יש מגמה גרפיקה
צילום גם שנכנס בתוך אומנות זה תלוי בביהס שלך
אבל אומנות זה מתחלק לכמה תחומים
יש מגמה גרפיקה
צילום גם שנכנס בתוך אומנות זה תלוי בביהס שלך
שואל השאלה:
כן זה ציור..
אבל מה בדיוק עושים שם
כן זה ציור..
אבל מה בדיוק עושים שם
אנונימית
את לומדת לצייר ולומדים על תולדות אומניים
תלוי בבית ספר
אצלנו זה מחולק לארבעה נושאים
*גרפיקה- עבודה במחשב/ עיצוב דברים במחשב בלי מחברת וכאלה
*יסודות העיצוב- קשור לגרפיקה, לומדים עם מחברות על האסתטיקה וסגנונות של צורות(צורה עגולה/חדה וכאלה) וככה בעצם אפשר לנתח את העיצובים שאנחנו מסתכלים עליהם ואיך הם שימושיים
*אומנות- מציירים, אין כלכך מה להסביר פשוט משתמשים בעפרונות מיוחדים בכיתה י לומדים בסיס כמו ציור גוף וכאלה ככה שגם אם אין לך ניסיון בציור תוכלי ללמוד ושנה הבאה כבר נצייר מה שנרצה יותר והכל יהיה חופשי יותר
*תולדות האומנות- גם, יותר כתיבה, לומדים לנתח יצירה, סוגי צבעים, קומפוזיציה, אנטומיה וכו אבל אצלנו הכל עם חומר פתוח כי באמת יש טונה של חומר ומלא פרטים קטנים וזה
-
אני בסך הכל נהנת במגמה הזו ואם אומנות מעניינת אותך אני ממליצה מאוד
אם את מקשיבה באמת שזה קל להוציא 90 שם מניסיון
אצלנו זה מחולק לארבעה נושאים
*גרפיקה- עבודה במחשב/ עיצוב דברים במחשב בלי מחברת וכאלה
*יסודות העיצוב- קשור לגרפיקה, לומדים עם מחברות על האסתטיקה וסגנונות של צורות(צורה עגולה/חדה וכאלה) וככה בעצם אפשר לנתח את העיצובים שאנחנו מסתכלים עליהם ואיך הם שימושיים
*אומנות- מציירים, אין כלכך מה להסביר פשוט משתמשים בעפרונות מיוחדים בכיתה י לומדים בסיס כמו ציור גוף וכאלה ככה שגם אם אין לך ניסיון בציור תוכלי ללמוד ושנה הבאה כבר נצייר מה שנרצה יותר והכל יהיה חופשי יותר
*תולדות האומנות- גם, יותר כתיבה, לומדים לנתח יצירה, סוגי צבעים, קומפוזיציה, אנטומיה וכו אבל אצלנו הכל עם חומר פתוח כי באמת יש טונה של חומר ומלא פרטים קטנים וזה
-
אני בסך הכל נהנת במגמה הזו ואם אומנות מעניינת אותך אני ממליצה מאוד
אם את מקשיבה באמת שזה קל להוציא 90 שם מניסיון
אצלי בבית יש את העיוני והמעשי
בעיוני לומדים על כל מיני תקופות של האמנות וזה ואמנים ויצירות אמנות
במעשי (לא הייתי בשנה הראשונה) אבל בשנה הראשונה ממה שהבנתי לימדו אותם טכניקות של ציור, פיסול, חומרי עבודה שונים.
וביא וביב נותנים לנו כל מיני נושאים לעבודות ואנחנו עושים מה שאנחנו רוצים ועובדים על זה בכיתה וגם בבית ואז יש הגשה שכל אחש אומר איך העבודה וזה
וביב יש את הבגרות העיונית והבגרות המעשית שזאת התערוכה והעבודת גמר
בעיוני לומדים על כל מיני תקופות של האמנות וזה ואמנים ויצירות אמנות
במעשי (לא הייתי בשנה הראשונה) אבל בשנה הראשונה ממה שהבנתי לימדו אותם טכניקות של ציור, פיסול, חומרי עבודה שונים.
וביא וביב נותנים לנו כל מיני נושאים לעבודות ואנחנו עושים מה שאנחנו רוצים ועובדים על זה בכיתה וגם בבית ואז יש הגשה שכל אחש אומר איך העבודה וזה
וביב יש את הבגרות העיונית והבגרות המעשית שזאת התערוכה והעבודת גמר
באותו הנושא: