12 תשובות
כי למה לא
כי בא להן בננה.
(:
חחחחחח השאלה הזאת מצחיקה אותי.
בא לנו בננה
חחחחחח השאלה הזאת מצחיקה אותי.
בא לנו בננה
מה הן צריכות להתחבא? לא הבנתי..
זה לא אסור אז למה לא
כי בננה זה טעים?
כי זה טעים.....?
סורי שאנחנו אוכלות בפומבי
במיוחד בשבילך
כח בא לנו בננה
גם הומואים אוכלים בננות בפומבי
שתדע
(המבין יבין)
שתדע
(המבין יבין)
אנונימית
בננות זה טעים. למה לא?
באותו הנושא: