11 תשובות
כי הם שומרים על המדינה שלנו, אפילו שהרוב לא עושים שם כלום.
כי הם תורמים בשביל המדינה
בשביל הביטחון שלך
צריך לתת להם כבוד
(רק דעה)
כי הם מתאמצים כל יום ועוזרים למדינה ושומרים עלי, וזאת התודה שלי לפחות.
אני לא קמה לחיילים, רק למבוגרים/נשים בהריון.
מי אמר שצריך לתת מקום לחיילים? כן זה נחמד והכל אבל איפה זה רשום?
על מה המינוס אני לא מבין? מה אתם מבינים בכלל? זה לא רשום בשום מקום. צריך לקום לאישה בהיריון, לנכה, למבוגר וזהו.
אני כבר 4 שנים על מדים ולא קמו לי.
כי הרבה מהחיילים האלו עובדים קשה בבסיס בעבודות שונות, ולפעמים הם עייפים ממש. אני הרבה פעמים נתקלתי בחיילים שחוזרים בסופשים והם פשוט נזרקים על המושב ונרדמים מרוב עייפות
לפעמים הם מסתובבים עם תיקים גדולים או נשק והם מגנים על המדינה שלנו ובכללי זה סימן של נימוס וכבוד כלפיהם
תלוי, אם את רואה שזה אחד שמותש, עם ציוד, ובא בשעה מאוחרת וכו' אז הייתי נותנת לו לשבת.
אבל ג'ובניק מהקריה שבדיוק סיים את השניצל של הצהריים...?
שואל השאלה:
,,
לא אמרתי שרשום..
פשוט בשאלה שהיא בחמות כרגע אנשים כתבו שיקומו גם לחיילים ומעניין אותי למה
אנונימית
בתור לוחם, אל תקומו לחיילים באוטובוסים זה מביך.. ההפך חיילים צעירים לתת דוגמה אישית לכלל הציבור ולפנות את המקום לשאר האנשים.
בתור חיילת אף פעם אף אחד לא קם לכבודי (טוב פעם אחת אבל לא ישבתי במקומו ) ואני גם לא מצפה שיקומו לכבודי זה יהיה נחמד אם יקומו אבל רוב הסיכויים שאני לא אשב גם ככה וזה לא משנה עד כמה קשה היו השבועיים שלי בסיס (והם לרוב קשיים מאוד) .
לדעתי לא צריך לקום לחיילים אם כול הכבוד יש אנשים שצריכים יותר את מקומות ישיבה האלה במקום החיילים כמו אנשים מבוגרים נשים בהריון אנשים אם ילדים קטנים ועוד ועוד (אבל זה רק דעתי)