10 תשובות
לכולם זה לא או זה או זה
שואל השאלה:
אל תתחכמו.
למי יותר לדעתכם?
אל תתחכמו.
למי יותר לדעתכם?
אנונימית
לבנות נראה לי
בנות
תני דוגמה של מקום
כל אדם זה בפני עצמו, לא חושב שלמין אחד יש יתרון בקטע הזה על השני
בנות
שואל השאלה:
בית ספר חדש?
בית ספר חדש?
אנונימית
לבית ספר חדש לפי דעתי בנים
לדעתי דווקא לבנים יהיה יותר קשה
באותו הנושא: