10 תשובות
לכולם זה לא או זה או זה
שואל השאלה:
אל תתחכמו.
למי יותר לדעתכם?
אנונימית
לבנות נראה לי
בנות
תני דוגמה של מקום
כל אדם זה בפני עצמו, לא חושב שלמין אחד יש יתרון בקטע הזה על השני
בנות
שואל השאלה:
בית ספר חדש?
אנונימית
לבית ספר חדש לפי דעתי בנים
לדעתי דווקא לבנים יהיה יותר קשה